#105 bila sudah benci

bila sudah benci ini office

bila sudah benci
dengan kerja
gua submit resume
sana sini

bila sudah benci
dengan boss
gua submit lagi resume
sana sini

bila sudah benci
tapi 1 email
tak menjenguk diri
call apa ntah lagi

gua duduk mengadap mac ni
lama-lama benci pun lari
xtau la bila dia datang lagi
gua punya mood banyak bengang ini hari

bila sudah benci
nampaknya gua jadi cam whore lagi
pi mati sama kerja yg meninggi
janji gaji gua cabut lari

10 otak kusut masai serabai:

shafarshahril berkata...

bila gua benci, gua pose2 tgkap pic. hehe

chotz berkata...

hahaha rofl!!

ikanbilis berkata...

haha best =)

ikanbilis berkata...

haha best =)

lumut berkata...

jom lepak chotz.xpyh keje...
jom!
=(.
jauhhhh...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hahaha~

kali ini memang gua amik gambar bagi asap lebih la. lol~

hahaha~

aku tengah bosan kat sekolah. budak-budak yang aku dah tak ajar datang merayu, meracau2 suruh aku masuk kelas mereka juga. cikgu yang sepatutnya entah ke mana. aduhai.

dah. nak g kelas lagi.
ajar pasal testosteron dan macam2 hormon lagi~ hahaha~

avegalion berkata...

aku benci..
aku bosan...
aku maleh...

ari2 boss buat perangai...
yg pasti... kite sekapal...
antar resume banyak2....

hahahah

AkU berkata...

bile aku benci..bosan..marah..aku akan tumbuk something..xkesah la ape pown..janji buku lima aku sakit..then baru aku pueh hati..

Mohamad Hj Yawmon berkata...

eh? u ker? lain macam jer muka? sekali pandang ingat mat salleh mana tadi. huhu =p

Tanpa Nama berkata...

CHOTZ... AKU YAMM... WAH SUKE PIC KO NI...

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................