tingtong±masuk air itu aku!



buhsan
kesian

tahniah!

kerna kau telah berjaya membunuh aku.

sumpah!

kau buat aku jatuh tersungkur dan tak mampu tuk berdiri lagi.

rindu time kau dan aku bersama.
kelaparan dan kesusahan, hanya sekeping roti canai dan sebungkus ais kosong.
keriangan dan keseronokkan, hanya senyuman ringkas kau mampu menceriakan dunia aku
xpenah tuk aku lupakan semua itu.
terima kasih coz ajar aku erti rindu dan bahagia.
walau bg ko, ia hanya kasihan semata.
aku bercerita mengenai game resident evil, shit gua addicted bai!

25 otak kusut masai serabai:

lumut berkata...

chot ape hal neh??????
kau buat ape ngan tgn ko!!!!!!!!!!!
aku berdebar..
serius.

shahirahkhairudin berkata...

apa chot???ko terbunuh...alamak esok ade n3 baru ke tak ni??adey saspen2..

iyllienaz berkata...

be tough bro..i know u can do it..

joegrimjow berkata...

dah gali ke mayat tu?

rAy jR...@...Aliff berkata...

emmm...

.ib. berkata...

mendebarkan hati berbunge2 ako! siot ja... haha...

papepun, game ke real ke... just take care...

tgk gamba tu sungguh memeritkan...

a.t.O.k. berkata...

ngiahaha.
memang bagus wat propa.
ceyt.
maen aa dota.

apan lee berkata...

adeii.game rupanye.eh double meaning ni.dalam dalam.betul dalam.aku tak boleh pegi dalam.lemas.

chill? ;P

beskot berkata...

gmba da ganas..
tgn sape tuh??
tp mmg siyes..
sape² yg bc mesti keliru..
ces btol la lu chotz..
haha..

chotz berkata...

lumut:
sayang gak ko kat aku kan :P

chotz berkata...

lumut:
sayang gak ko kat aku kan :P

chotz berkata...

shahirah:
hahaha. ada jek

chotz berkata...

illienaz:
yeah...you can do it also

chotz berkata...

joe:
dai dah terkubur mati...

chotz berkata...

ray:
erkKkKk

chotz berkata...

ib:
ia...amat memerihkan

chotz berkata...

atok:
ok tok...akan aku carik dota skg...for main di office

Nya~yanG menciPta berkata...

adeh.....seram lor aku nie!

Tanpa Nama berkata...

slalu gak la tgok blog ko nie bro..
saje saje..nak compare kan dgn something..buka2 blog ko terus terbeliak mata aku tgok tgan berdarah..igt betul la..rupenye just games..

from,
berudu terpilih

RAWNA berkata...

naseb baik aku baca smpi abes.haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

pergh~
ketakutan aku~
gigil ahh~
huhuhu~

ko main RE4 ke?

Seroja Jingga berkata...

tolong jgn cederakan diri sendiri!

[sambil melutut]

.::Cik Dara@Encik Teruna::. berkata...

ya Ampun Chotz..teruknya tgn..muda2 27 thn..dh jadi ayah..misali btul nie..tak snagka cik dara u dah kawin..duda anak sorang la nie..

farish izaryl @izreez berkata...

apekah itewww

chokio_nia berkata...

tgn ko ke tu weh??seram doe...

tak sangke ko men resident evil..

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................