almost there.....


Erm, as you know....this is my 2nd blog. 3bulan lepas, di awal permulaan blog ni, aku ada bercerita tentang hal ni pada my best friend, Fizi.

I said that my 2nd blog ni will be more pasal personal life aku and dari perihal hidup aku, bukan seperti yang pertama....bercerita mengenai ketakpuasan hati dalam dunia politik. And amazingly, perihal politik aku hanya dalam tempoh 3 bulan, the hits counter hampir mencecah 50k hits berbanding blog personal ni. Begitu ketara yang hidup aku tidak seindah warna dunia politik kita.

Indeed!

hidup aku amat membosankan.

Anyway, my goal for this blog just wanted the hits tu cecah 10k jek...and it almost there. Fizi bertanya pada aku, after dapat 10k hits tu, ko nk tutup ke this blog?

ErkkKkK....tak terpikir soalan itu akan keluar dan tak terpikir aku akan jawapannya.

mungkin juga aku akan tutup blog ni?!

Haihs

11 otak kusut masai serabai:

ikanbilis berkata...

kenapa tutup? teruskan je laaaa

joegrimjow berkata...

ada orang yg cecah 10k dalam 6 hari je
xnak jadi camtu?
eheee

chotz berkata...

oh...impian aku hanya setakat 10K jek....nothing more or less :)

rAy jR...@...Aliff berkata...

emm....okay then...

klw camtu aku pon bcadang nk ttp bl0g bila dh cecah angka 7777....skunk ni dh 7685...sket g..

pastu aku nk tkar smua alamat umah...then tkar f0n number....amacam..?..

chotz berkata...

erkkKkKk

sukati anda la, blog anda

RAWNA berkata...

okay, dah jumpa banyak blog kot yang bila sampai target then nak tutup la apa la. suka ati la kan nak tutup ke apa ke sebab hak masing2.tapi korang memang gedik.hahah *tetiba emo kan.lol

chotz berkata...

k.A:
wei...aku xcakap pon nk close this blog...
it just an opition la...not mandatory pon.

haihs

aku plak emo ni....lol

shahirahkhairudin berkata...

hek elen chotz..ko tutup, kurang la satu tmpt lepak aku... :(

(T_T) isk..isk..

rAy jR...@...Aliff berkata...

emm....0kay..end 0f c0nversation...

rAy jR...@...Aliff berkata...

lalalalalalalalllalalalalaalalallaalalalalallalaallalala

.ib. berkata...

ala bro... dh cukup 10k tambah lagi 10k... dan seterusnye...~~~!!! pls2... kalu ko wat blog politik i wont follow u pun... haha~~~!!!

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................