ini pasal aku III

saya seorang yg bosan, saya tak ramai kwn n saya jarang nk buat kawan, kalu ade pun berapa kerat je ,tp saya jaga semua kwn yg ade dgn saya. Saya tak suke bgado ngn kwn saya sbb saya takut satu hari nanti kwn saya yg bgado dgn saya..saya tak ramah,kadang-kadang saya pelik tgk org bole bcakap byk dgn org yg die xkenal, tapi tu bukan bermaksud saya sombong...bile saya keluar hang out dgn kawn2 saya, ade masa2 tertentu saya akan tetibe jd diam n xkn bersuara, itu maksudnye saya takde mood nk bercakap la tu, bkn sbb lain, sbb saya mmg mcmtu...kwn2 saya pn ckp saya ni bercakap ikut mood..

saya suke tgk movie bile saya ade duit sy akan g tgk movie ape2 pn la, kalu xde org teman saya, saya akan pergi sorang-sorang je..bosan kn? heheh....tp bg saya waktu yg plg enjoy skali ialah bile saya bersendirian..tp tak bermakne bile saya tak enjoy bile saya dgn kawan-kawan saya...best gile time tu...saya suke color merah tp tak bermakna saya akan pakai color merah sebab sy tak suke pakai baju yg terang,saya suke baju yg as simple as possible.

bile saya nk tido saya akan selalu pegang hp saya sampai saya tertido...dulu saya sangat sayang hp saya, selalu sapu dan lap die dgn kain tiap2 hari tapi skrg die dah takde, dah rosak masuk air laut. Bile saya termenung saya paling suke tgk pokok kene tiup dgn angin n tgk lebuhraya waktu mlm, bg saya tu pemandangan terindah...pelikn? Dulu saya suke sgt pegi pulau mandi laut tp sejak saya ayah saya beli sebijik rumah kat cherating tuk kami bercuti ni, minat saya kpd laut da makin hambar...xtaw la kenape! mungkin sbb laut jahat...ade tsunami la apela..Tp saya syg smua kawan-kawan saya yang suka mandi laut..dan family saya jugak

Haihs!

saya kalu naik kereta saya tak suke duduk bahagian depan sbb saya takot tgk mak saya pernah langgar kucing...aritu die langgar berkecai kepale kucing tu, bola mata keluar, darah memancut dari lubang mata die...kalau saya yang bawak kereta tu, lain lah citenye. bile saya dalam kereta, saya mesti akan terbayang camne le kalu kereta ni masuk dalam sungai,tasik or lombong? saya akan pikir sape yang saya akan selamatkn dulu...nenek? adik? mak? atau ayah dulu? camne nk bukak pintu kereta kalu da terjunam dlm air? pelikkan? bile sy naik moto sy plg takut naik ngan bob, kawan baik saya...sebab die suke peggggg tayar lori time kt lebuhraya, gile takut!

Saya syg semua sepupu saya, walaupun saya ade 4 org adik-beradik je...tp bg saya sepupu saya semua delah adik-beradik saya. So, saya mempunyai ramai kakak, abang dan adik...Saya sgt syg arwah atuk saya,time saya kecik die byk tolong saya jalani kehidupan...die yg pakaikan baju sekolah,hantar pegi sekolah,bwk pergi pasar larkin,belikan mainan..tp die da meninggal waktu saya darjah 6...tp die sentiase saya bwk kemane pun,dlm hati..

Amer plak adalah kawan baik saya time kecik dlu, suke kwn ngan die sebab kitorg selalu beli mainan, buat patung powerangers, pakai tuala kt belakang mcm superman, terjun katil dua tingkat, penah patah hidung sebab terjun katil 2 tingkat. Ade skali tu saya geram gile dgn Amer...saya amik mainan burung saya ketuk kepala die sampai nangeis, kelakar ar time pastu atuk datag ketuk kpale saya pulak, dan saya pon join Amer nangis! hahaha!.

Saya de BCG yg besar, adik saya la bodo die tumbuk BCG saya time 1st kene inject dlu. Akibatnye BCG sy sebesar ibu jari.. Saya selalu bergado ngan adik saya tu... btumbuk, cakar, terajang, tarik rambut, pecahkan spek mata itu adalah senario biasa dalam rumah, tp sejak die masuk PLKN die da jd baik....saya seru siape yg perangai adik saya dulu, sila masuk PLKN..

sekian ni cerita saya...nanti bila bosan lempang muka saya lagi, saya ceritakan plak pasal cerita yang saya rasa, saya ni ada kuasa superhore plak.

selamat beramal....

p/s: orang cakap...budak2 kecik kalau bugel nampak comel jek. Oleh sebab mak saya ni mudah terpengaruh dengan rakan sebaya, dia pon ada gak tangkap gambar saya bugel. ni gambar bugel saya masa kecik dulu...comel kan saya.


hehehe...oklah saya tipu, ni gambar saya masa kecik...mak saya cakap, najis lalat kat bibir saya tu tanda lahir saya. tapi saya tau yang mak saya saje nk sedapkan hati saya. dia tak mau bgtau yang lalat mai berak kat bibir saya time mak leka masak cengkodok masa dulu.



8 otak kusut masai serabai:

aizul marcello berkata...

hahaha comey nye budak kecik bawah tuh..

hye leh kenal? hahaha

a.t.O.k. berkata...

hahahaha.superhore?mksd kau superhero ke superwhore?hahaha.

ikanbilis berkata...

alahai giler comey karangan nie!


haha rindu pulak zaman kanak2 ribena ku hhohohoho

iyllienaz berkata...

cerita pasal zaman kecik2, terasa rindu nk jadi mcm budak2 dulu..sedey jugak dengar cerita pasal atuk..

pasal mandi laut kat pulau, tetap terbaek n xkan bosan..=)

Tanpa Nama berkata...

simple description but means alot =)..

chotz berkata...

aizul:
hehehe...boleh jek...

hanafi:
biadap sungguh anda ye...hahaha

ikanbilis:
tulah pasal...sb tu terciptanya entry ni.
miahahah

chotz berkata...

iyliinaz:
huhuhu....yeah, masa terbaik adalah masa zaman kanak2 dlu...

zack:
thanks mate :)

fatin arina berkata...

alalala
kiutnya dia masa kecik~

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................