Aku bakal jutawan...hahaha HALEMAK KATAK!


click the pic for better view :P

PerghHhH

Tersekima aku!

Tak sangka gak ea...Nyesal aku tak buat awal2 dlu masa 1st blog aku.

Dasyat...dasyat!

Aku baru jek nk masuk 2 bulan blog ni...

tak pasal2 td aku tergerak ati cek my advertlets account aku.

Tiba-tiba jek aku dapat duit. Takdelah banyak....but sape nk bagi beb. betoi tak?

Ni baru 2 bulan aku blogging, kalu 10tahun??!!

Wah....

Jutawan la aku...

hahahaha

So, please la click kat banner sebelah kanan tu ye...

Bukan susah pon

hang picit aku punye, aku picit hang punye balik...

hehehe...barulah 1 Malaysia, Rakyat didahulukan...pencapaikan diutamakan.

Masyarakat majmuk saling picit memicit :) (dah cam iklan massage la plak) hahaha

Halemak Katak!

This thing somehow made my day in somekind of way...

aku menjadi mata duitan kot la ni?

haish



12 otak kusut masai serabai:

Abu Farris Abu Hassan berkata...

weyh kongsi la ilmu sket sal banner2 ni..huhu..nak gak try.haha..bru satu malaysia..!!!
bru leh slg picit..hahaha

chotz berkata...

hahaha...

senang jek, hang pi kat advertlets.com n daftar hang punya blog page...buat banyak2 coz this thing agak kemut duit...kedudut gila per hit bg...

pastu post la html coding kat blog hang...

pastu jd jutawan farris la after 10years..haha

RAWNA berkata...

erkk
katalah aku ni buta tapi kenapa aku tak nampak apa yang perlu diclick kat seblah kanan yang kau kata tu?
aku tak pernah berminat dengan benda ni tapi bila kau cerita nampak menarik pulak
*mata duitan
lol

nizam baharin berkata...

dude tersekima apa? skema ke? ahahahaha
terkesima aku tau la..
adoiyai gak la kau ni..ahahahha

Afzainizam berkata...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung dib log korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

aku rasa ko akan jadi jutawan bila wang terkumpul sebanyak RM 1 juta.. tapi bila tahun tu.. emmm bilo nak kayo kita ni ye.. giler ko ambik je duit tu.. janji duit tul tak

azli berkata...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung dib log korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

macam iklan Power Root... Pakcik menag duit berjuta-juta terimakasih advertlets.com.. pasal ko aku tak kayo-kayo lagi ni

chotz berkata...

k.A: hahaha...tu maknanye hang kena pakai cermin mata besaq skit...mungkin penglihatan hanga da masalah silau malam ketika driving, tu yang dak nampak banner sebelah tu..hehehe

nizam baharin: ntah le en. nizam wei...aku pon kureng pasti, aku ni BM teruk..tu yang try improve kat blog ni..BI pon teruk gak...yang aku fasih berbahasa isyarat jek :P hehe

azli n team firestarting: it ok, time2 raya camni lah bengkel buat duit lebey...sume org nk make up kete for raya...so, huluq2 la skit na :)

farish izaryl @izreez berkata...

wahh pakcik kayoo.ajo laa chot hehehhee

Seroja Jingga berkata...

eh kak oren (a.k.a akak jingga.cuba mem-pronounce diri akak dlm bahasa omputeh) pon
nak cubalah..mane tau bleh belu merc ke..
berangan! anyway..good day to u chotz!

chotz berkata...

farish: ikut jek pe yang aku tulis kat atas tu...heheheh...semoga jadik jutawan gak :)

Mrs Nurul berkata...

aku pun nyesal sebab baru tempek...baru nak naik sepoloh hennget..tapi ramai kate advertlets tak bayar orang..kalau dia bayar ko, ko inform k..buat post..=) semoga kte same2 kayoooooooooo hahaha

Tanpa Nama berkata...

terkesima laa..ala-ala terkejut..chot salah eja tuh..

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................