hari yang busy nak mati.....

Lagak bagai Perdana Menteri aku hari ni coz busy yang teramat. Ini semua angkara hari lepak-mengangkak yang aku lakukan semalam. Ponteng kerja kata mudahnya. Buat pertama kalinya tuk sekian lama, ntah mabuk or menurun apa aku malam tadi...hari ni aku pergi kerja naik LRT. Sengaja aku biarkan kete kuda aku parking kat rumah. Idea melihat dunia pagi di perut ibu kota.

Muka adik aku bagai terkena ceret beret bila aku menyatakan yang aku mahu naik LRT arini. Tidak percaya katanya. Dan terpalit sinar harapan di matanya bila mendengar yang kete kuda tidak aku gunakan. Aku dapat lihat jin jembalang jahat menari bogel di telinganya, menghasut adik aku utk melaram ngan kete kuda tu. "Biarlah, janji jgn lupa diberi minum minyak sudah...detak hati".

OK malas nk "bla bla" lebeh, aku terus je la ngan isi penting entry aku arini. Kisah si gadis manis bernama Qilash :P

Afterward aku blocked dia dari FB aku, all the sudden Ive received a call frm Is. "Bodoh la hang ni, awat hang blocked dia? Bodoh!" Itu lah kata salam dari Is, Ngan selamba aku menjawab "Waalaikumsalam". Tapi aku pasti yang Is tersengeh sumbing di talian sana sambil mengilap kasut PUMA nya tuk kick ass aku. As usual, "bla bla" meraban bermula. dengan Is sewel. So, dari situ aku add semula si Qilash ni. And u know what, she reply to my 'web link' in my FB? "I dan baca ur blog and u add me back" AiyooOoOoo. Berderau la dah aku naik kepala! Serius aku mmg hampir pengsan. Segan nak mati. Mati lebeh baik. Baik dari segan. Agaknye....Aku sanggup onani berdirilah (pepatah kata ayieq) dari dia baca blg aku nih.

But, masa otw back frm the office td, sepanjang dalam LRT.....aku terpikir balik, why lah aku malu sangat...just be ur self lah chot. You have a crush on her...so, just let it be. It wont hurt anybody...and top of it, she do have a bf tho. So, apa nak malu??!! betoi gak kan...so, lantak la kan. Or, best man win??!! ERKkKkKkK....no, im not that kind of guy! Bukan beerti menyerah sebelum menyerang. Tapi aku tahu camne sakitnya bila awek dirampas org lain. Lagi-lagi 3 months before kenduri kawin korng. That reason lah aku 4 tahun xde awek called my girls...ops, girl :P Andai ada rezeki....dapat jadi teman bertukar cerita dng Qilash pon aku dah bersyukur :) -Ayat sedapkan hati sendiri. huhuhuhu....atau mungkin aku menyahut cabaran?? TUNGGU!!!!

TTYL....nak mandi sat, baru balik koje nih n kebuluq!!!

17 otak kusut masai serabai:

faezah erina berkata...

lah...ni je ke u punye entry kali ni?? ending xsyok la....

chotz berkata...

hahahaha...i baru balik keje lah...nak makan, mandi n onani berdiri dulu...hehehhe...nantila i elaborate details masa jupe nanti k...sorry pejah

Tanpa Nama berkata...

loh....takkan ni je kot??!!

Is berkata...

tu la pasal.. kena tgu feedback Qilash la

ajai berkata...

sahut cabaran....qilah, amik jek chot ni...dia dah angau kat hang la. pegang kata aku....hang gerenti happy punye

Tanpa Nama berkata...

u are good story teller...suspend at the end :) good work

Tanpa Nama berkata...

serious shit this story getting more exciting if you are challenging your self for that bunga. hehe

chotz berkata...

korg ni la.....aiyakkkKkKk

aku arjuna berkata...

aduh....cucuk angin la cepat! tu pon nk ajar ka?

Is berkata...

uish dia ni asal cucuk takleh ade angin..

sat g tade asap wakaka

Tanpa Nama berkata...

pg je la ayat Qilash tu! ajak jumpa terus! tp dia ada bf so mcm mana? boleh lepas ke?

Tanpa Nama berkata...

takyah jumpe lu bro..

br br nk kenal kan.. kenal2 la dulu..

hukum kata if isteri org je takleh jumpe bro..

chotz berkata...

hahahahaha....korg ni...relex dlu.
dia pon cam jual mahal sangat jek...erKkKkK

Tanpa Nama berkata...

dia jual mahal apa nyaa? mana ada. kira positive feedback la tu dia respond to your blog. if she's totally inlove dgn bf dia mesti dia won't even bother pun nk baca ur blog! takde hatinya dia nak reply dkt u or apa2. go boy go! (:

MizzPhyz berkata...

santek ke si Qilash-milash ni nok?
motifffff sgt....
alah, setakat gelpren org yg ko nk heboh nok. nowadays semua tu alasan purbalah syg. bini org pon selamat dikenduri inikan pulak setakat berkasehan. kalau nak, rembat je pliz.

mak sokong je! :P

ayieq berkata...

oh terima kasih quote pepatah saya. lol

chotz berkata...

hahahaha...copywrite reserved dude :P

ktip-ktip

The Best Links

si otakkusut

Foto saya
"I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I’m out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best..."

penganut otakkusut

otak+mereka

...............................